Blåsigt men lite sol idag.

Ja, som sagt, fortfarande ser det ut att vara jätteblåsigt ute, tyvärr, men idag tittar solen fram allt mer och molnen flyger snabbt förbi. Igår gick ju inte matchen som jag ville, barca vann med 2-0. Men jag bryr mig inte så mycket för det ändå, är ju inte sånt sjukt fotbollsfan som alla killar så jag var lika glad igår ändå =) Dessutom tycker jag personligen mer om silver, så en andra plats var väl inte fy skam det heller.. ;)

Sov ut idag. Sov nog till halv elva eller något sånt, blev riktigt förvånad. Och ännu mer förvånad blev jag när jag vaknade strax efter fyra imorse av att Rikard satte sig på sängkanten i sömnen, då hade jag inte ens vaknat av att han hade kommit hem tidigare! Jag är nämligen den mest lättväckta personen i denna värld, om du frågar Rikard. Men jag anser att jag är precis som en katt, kan somna när som helst och var som helst, men ligger alltid på min vakt lixom och vaknar av minsta lilla. Haha. Ganska kul jämförelse tycker jag för det stämmer in så bra. Därför jag blev så förvånad att jag inte ens hade vaknat av att han kom hem. Att låsa upp och gå in genom dörren är ju inte direkt tyst. Men men, bara att vara glad för att jag sov så djupt inatt helt enkelt.


Min älskade misse Snöboll aka Bollen som sover så gott när han bodde hemma hos oss! Nu bor han ju hos pappa.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0