Dags att sova

Ja, igår blev det inte så mycket skrivet mer än på morgonen. Gjorde inte så mycket, så var inte så mycket att skriva om!
Idag har däremot varit en fullspäckad dag hemma hos mamma, vi har slitit som djur! Flyttat soffor mellan våningar och bord och städat och putsat fönster och rensat förråd och ja gud vet allt! Från 10 till 20 höll vi på, non stop. Puuh. Man är lite seg i kroppen nu kan jag säga, men det var kul för det blir så himla fint när det är klart! Ska lägga in bilderna som fotografen tar på tisdag här om det går tänkte jag, så ni får se vårt mästerverk ;)

Imorgon blir det tippen från morgon till förmiddag så får vara snabba och effektiva. Som tur är så lånade vi en släpkärra redan nu på kvällen så fyllde den med första lasset från mamma innan hon körde hem mig så att vi sparar massa tid för vi ska ju hinna köra vårt skräp också, det är väldigt viktigt!

Får plugga lite under helgen, så ni kanske inte hör massor från mig, men då vet ni att jag jobbar på i slutspurten och sedan går på sommarlov! Härligt. Nu väntar man bara på att man ska få ett jobb också, så man slipper gå hemma hela sommaren.. Det skulle jag aldrig klara av.. Jaja, det löser sig nog det med! Är ju lite studenter och grejer att gå på nu också, en den 27e och en den 3dje tror jag det var. Ja, det ska bli trevligt... Tänk vad fort ett år går... Snart är jag nog gammal tant och tänker tillbaka på mitt onödiga bloggande som inte är till någon nytta.. Haha. Nej, men jag ska faktiskt börja med ett blogg-tema inom en snar framtid, ska bara hitta det perfekta ämnet också så ni tycker det är kul att läsa på riktigt och inte bara i brist på annat :D

Nu skuttar jag i säng! G´nite friends!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0