Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå..

Men det kan vara svårt att tro när man inte ser det!! Ja, den låten stämmer bra in nu, eller den meningen rättare sagt. Det bara öser ner regn och har gjort det sen jag vaknade strax före nio imorse. SUCK! Nu försvinner all mina fina färg som jag var så glad över, och som alla kommenterade att jag blivit brun.. Jaja, bara att börja om när solen dyker upp igen.

Fick läst lite till i boken Totala istitutioner igår, men får fortsätta idag. Det går inte snabbt att ta sig igenom den säger jag bara, men det går. Allt förstår man inte heller, men det mesta går faktiskt att förstå och det är helheten som räknas. Det är faktiskt ganska intressant att läsa en bok som handlar om hur de intagna på totala institutioner förr kände och hade det ur deras synvinkel och inte ur personalens som man så mycket hört om innan annars. Jaja, hoppas på att ta mig en bit igenom boken idag iallfall.

I eftermiddag när mamma och dem slutat jobbet så hämtar dem upp mig så ska vi kolla på ett hus i Alafors. Dem ska ju försöka sälja sitt hus nu igen, förhoppningsvis med bättre resultat, för jag vill ha dem närmare mig! (men samtidigt vill jag inte att dem flyttar från huset för det är så mysigt och underbart där ute.. Och hur ska det gå med katterna så nära massa stora vägar??) men jag hoppas iallfall att detta huset i Alafors ska vara något att ha. Det är samma mäklare som säljer det huset som mamma och dem har också, vilket jag tycker känns mycket bra för mamma var jätteglad igår för han är verkligen kanon. Till skillnad från den förra som vi fått veta nu att han till och med fått sparken.

Nu måste jag lägga mig och läsa lite som sagt. Hörs senare.

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas det går bra med husköp och sånt där för dom :)



Tack förresten för din kommentar i min blogg =)

2009-05-07 @ 11:32:04
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0