Great.

Nu är min tandvärk lite bättre, tack och lov. Fick en ipren av mamma förut så det lugnade sig lite. Dem var nämligen här och hämtade mig så åkte vi bort till en hus-visning här i Nol! Vill så gärna att dem flyttar till Nol, så man har dem nära sig och jag kan gå till mamma när jag känner för det. Nu måste man ju ringa henne och höra om hon kan hämta mig, och sedan ska hon orka köra hem mig också. Så om de bor med gångavstånd så hade det varit perfekt! Och något annat som var perfekt, det var huset. Wow. Vi blev nog kära allihop. Jag sa att jag kanske flyttar hem om dem köper det huset, haha, skämt åsido men kommer säkert att vara där väldigt mycket! :) Hoppas bara att det går bra med deras hus och allt sånt, men det kommer ju fler hus, men detta fastnade vi ju allihop för, vilket inte varit det lättaste innan. Alla har ju olika smak, tankar och funderingar såklart. Men men, vi får väl se! :)

Har städat lite nu sen jag kom hem. Är vrålförkyld men kände att det behövdes ta ett röj här, så jag kan dammsuga och skura imorgon så man slipper ta allt på en gång och bli totalt utmattad. Då är det bättre jag delar upp det eftersom jag inte har jättemycket ork när jag har svårt att andas. Jag var så duktig att jag lyfte bort glasskivan på vardagsrumsbordet och gjorde rent på undersidan och på kanterna, för där var det kladdigt av diverse saker! Fy säger jag bara, vad äckligt det kan bli! Men nu är det strålande rent, och det känns skönt att man fått bort all smuts och äckliga bakterier som frodades där.. Uhh! På torsdag blir det att åka hem till mamma och dem och hjälpa till att röja, möblera om och städa. På fredag ska vi köra till tippen, med allt som ska slängas uppe från huset, men också rensa vårt förråd äntligen och slänga massa gammal skit som jag velat sen jag flyttade in typ. Det går inte ens att gå in där just nu nämligen, och nästan allt ska slängas. Jag vill gärna ha det öppet så jag kan lägga iordning sakerna på ett bra sätt och kunna flytta ner lite saker från lägenheten dit som ska sparas men inte används varje dag. Så jag har lite att pyssla med de kommande dagarna, men det blir skönt när det är klart.
Har ju en tenta som ska göras också, men påbörjade faktiskt den förut på förmiddagen så känner inte så stor stress där då jag skrev ca en sida utav 3-4 stycken.

Nu ska jag kolla på Äntligen hemma kanal 4 och se om jag kan få lite inspiration!



Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0