Kan det vara så?

Idag är min hals mycket bättre. Äntligen. Fick köpt halstabletter igår, men fick jätteont i tänder och mun utav dom. Konstigt tänkte jag och tog inga fler. Nu tror jag att jag vet vad som orsakade att jag hade ont i halsen iallfall, mina visdomständer. Fan! Har ont i dem idag. Kunde knappt äta frukosten, som bestod av fil och musli. Inte ens svårt att få ner det ju! Jaja, nu blir det bättre i halsen och jag slipper undra varför jag hade så sjukt ont.. Däremot att jag är genomförkyld igen har väl med något annat att göra. Kanske är pollen trots allt? Jaja, det  märker jag väl någon gång..

Var i Bohus hela dagen igår och pluggade. Det var jättekul faktiskt, och vi var så duktiga som hann göra så mycket! Nu får vi bara hoppas att redovisningen på måndag ska gå hyffsat bra, men 2 timmar är lång tid att redovisa ett arbete på..

Kikade in på SMHI nyss, för tv4 nyheterna visade så kasst väder ända fram till helgen. Då ser jag att dem har ansett att det är sommar här i V.Götaland i prinicip nästan hela maj, med tanke på temperaturen. Men vädret då? Moln, regn, Moln och åter regn i princip. Maj brukar aldrig vara så här dålig! Den brukar ju vara perfekt typ. Men vet ni vad det säger mig? Att resten av sommaren kommer bli underbar!

Måste kika lite på min tenta nu snart, ska in 2 juni men hade velat få den klart så fort som möjligt nu. Max 3-4 sidor var den bara på så det ska väl inte vara några problem att få ihop, hoppas jag?

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0