Läsa på inför morgondagen..

Ja, nu har jag kommit hem igen. Var först på Bauhaus med pappa ju, kollade ut saker till badrummet när vi ska kakla duschutrymmet. Hittade lite saker och fick räknat ut lite priser och sådär så man är förberedd på vad det kommer att kosta ungefär. Så snart är det nog byggverkstad här hemma förhoppningsvis! Ska bli kul att få det klart :)

Sedan mötte jag upp mamma för att åka till klädkällaren, och det var som vi alltid tyckt, inte ett skit att ha. Fanns inte mycket, förutom att jag hittade ett par jättefina ljus-gröna panelgardiner som jag tror jag ska köpa eftersom jag börjat med grön-inspirerat i sov/vardagsrummet. Därefter åkte vi hem till mamma och lagade mat och jag gosade med kattungarna, de som är äldst som har öppnat sina små blå ögon nu! Åh jag är kär i en av dem, har döpt honom (henne?) till Nicke efter Nicke Nyfiken för han är så himla nyfiken och gosig! Fortfarande väldigt ostadig på benen men han ska klättra över korg-kanten ändå och till mig! Åh lilla sötnos.. Synd att dem bara är så ett tag, och att vi sen måste lämna bort dem. Någon som är intresserad så hör av er, har två jättefina, varav den ena jag pratar om, som är långhåriga och ser ut som norska skogskatter då mamman är det.

Nu tänkte jag snart sätta mig med ett fot/massagebad och läsa på inför redovisningen imorgon. Blev fyra hela a4 sidor.. Suck! Kommer aldrig kunna allt det.. Men får ha med fusklapp helt enkelt, det ska nog gå bra andå. Det som gör att man är nervös för denna redovisningen är för att det är det enda vi har i denna kursen, det är på den allt betygsätts! Så imorgon gäller det, sova tidigt ikväll och vara utvilad för åker hemifrån kvart över sju imon bitti!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0