Lördagskväll

Ja, då var det lördagskväll igen. Varit inne i stan precis hela dagen i dag, eller rättare sagt i slottskogen. Det har ju varit Göteborgs-varvet och min mamma sprang i år igen. Andra året för henne. Hon hade chip så vi fick sms var 5e km hon sprang. Det var jättekul att kunna hålla koll på henne så! Tyvärr så skickade den smset lite sent i slutet så vi trodde hon hade skadat sig eller något. Men hon klarade det galant såklart, sprang på en minut mindre än förra året. Tycker jag är skit bra då hon inte löp-tränat något alls detta året egentligen, utan bara tränat friskis med mig.
Det skulle bli fint väder och varmt idag, tog på mig klänning och leggins. Hade jacka med mig. Det var skit fint, solade i början när folk började loppet. Sedan kom det mer och mer moln så tillslut frös vi ihjäl, Jag, Emma och min storebror. Satt och huttrade och väntade på att mamma skulle springa i mål. Men det var en trevlig dag förutom att mitt halsont som började imorse är hundra gånger värre. Suck. Precis ALLT går emot mig just nu. Jag är väldigt trött på nästan allting just nu, är inte inne i en bra period och hoppas den går över väldigt snart..
Saknar min ängel jättemycket nu.. Undrar om jag tänker mer på henne när jag själv mår dåligt? Det måste vara så. Då saknar jag henne så jag kan ligga och gråta efter henne. Fast jag är nog ledsen över flera andra saker än bara henne tror jag, men tänker jag på henne så kan man få utlopp för det man inte kan sätta ord på tror jag. Detta inlägget blir väldigt konstigt och går säkert inte att förstå sig på alls, men det gör inte så mycket. Önskar bara Carro kunde vara här och uppleva allt som livet har att erbjuda. Tänk om jag hade fått stå och sjunga en enda sista gång tillsammans med henne... Celine Dion.. Carro vet precis vad jag menar :)

Jag tänker på dig varje dag min vackra ängel. Kommer aldrig förstå. Kommer aldrig att sluta sakna Dig. <3

Nu har jag ingen lust att skriva mer, ville bara säga hur det gick för mamma i varvet och att jag inte är så pigg på att skriva här just nu. Så nu vet ni iallfall varför jag kanske inte är lika duktig och aktiv, försöker orka med allt som är runt omkring just nu, jag har ett hektiskt liv där väldigt mycket händer!

(Nu får vi hoppas Sverige tar hem segern i Esc ikväll tycker jag!)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0