New week

Nu har jag inte skrivit sen i lördags, inte riktigt haft tid till det förrän nu. Vi hade det trevligt hos Daniel och Sanja i lördags, vi grillade alla fyra och åt tills vi nästan spydde och satt ute i solen och hade det gott. Senare på kvällen kom lite kompisar till dem som kanske inte var riktigt i min och Rikards typ, men det var trevligt ändå. Jag var väldigt trött, (som vanligt!) och dem andra väldigt fulla. Som alltid så är jag glad dagen efter att jag var nykter så jag slipper en hemsk baksmälla, men då ville ju givetivs dem andra åka och äta pizza till frukost och jag fick ju snällt hänga på. Sov hos Daniel och Sanja så åt på en pizzeria i Partille. Jag och Rikard delade på en kebabpizza, jag skulle vara snäll, för gillar inte kebabkött egentligen. Efter pizzan kände jag mig nästan spyfärdig, men det var inga problem. Men när vi satte oss på bussen var det kört, aldrig mer pizza till frukost om man inte är bakis säger jag bara. Och verkligen aldrig mer kebabkött för min del. Vet inte hur många gånger jag trodde jag skulle behöva gå av bussen för jag inte mådde bra alls. Men fick hem och vilat upp mig lite så blev det bättre sen.

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Vi hade först ett reflektionsseminarium med några lärare och en annan basgrupp i vår klass. Men det visade sig att vi inte hade så mycket att prata om så vi bestämde oss för att sätta oss i grupperna och arbeta med examinationen istället. Vår grupp har världens roligaste idé och jag tror verkligen på den. Det är något helt unikt och annorlunda på ett examinationsseminarium kan jag lungt säga, men vår lärare är rolig och hon kommer nog tycka om vårt roliga sätt att framföra vår organisation på! :) Vi får väl se hur det går med det längre fram.

Har hittat ett rätt spännande jobb på ams som ligger ute nu. Det är ett jobb för sambos eller gifta! hehe. Det är ett jobb under två månader, nu på sommaren. Då tjänar man mellan 70-80.000 kr. Det bästa är att det är ett jobb vid havet, där vi får bo i en lägenhet där under dessa två månaderna så tror faktiskt vi ska kolla upp det lite mer imorgon. Rikard blev väldigt intresserad. Och jag också för den delen! Men vi får väl se, det är väl säkert där som med alla andra jobb, "Du måste ha arbetslivserfarenhet, du måste vara över 25 år gammal etc, etc.."

Nu ska jag snart skutta och lägga mig och se på tv. Är rätt trött efter att ha varit hemma hos mamma hela kvällen och varit med när de anlitade en ny mäklare och så. Och såklart kelat massor med mina tre sötnos-missar som är med bebisar alla tre!! Den ena av dem ska nog ha vilken sekund som helst, hon är helt utslagen och tjock som jag vet inte vad. Jag bara håller tummarna för att hon får ett gäng nallar (lägger in en bild på honom här nedanför ska ni se vad jag menar!) så man får lite mer för katterna då man ser att de kommer från norsk skogskatt.


En hårig, bomullsmjuk liten misse som jag saknar massor!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0