Rastlös men ingen ork..

Idag har jag städat hela morgonen. Började så fort jag gick upp med att diska och damma och dammsuga och sedan skura golven. Bytt sängkläder också, men det är ju en självklarhet :) Skönt nu när det är rent och fint, men nu är jag rastlös fast orkar inte göra någonting.. Hur går det ihop?
Rikard sover, han somnade nyss, han skulle försöka vända tilbaka på dygnet men det gick väl sådär.. Fast nu sover han nog till i eftermiddag/kväll och kan hålla sig vaken hela natten och dagen imorgon och somna normalt imorgon kväll. Hoppas. 

Ska snart traska ner till affären och köpa lite grejer till maten. Glömde köpa allt igår, men behöver bara köpa två tre grejer som tur är. Chili con carne står på menyn idag.

Får se vad man hittar på idag, kanske åker upp till mamma och dem sen när dem är klara med golfen om jag orkar och så. Annars frågade Emma om jag ville med och göra något vad det nu var (mitt minne är som en guldfisks, bra men kort!). Ja, vi får väl se. Ska ringa mamma och se så hon ringer mig när golfen är klar iallfall. Vill ju mysa med bebisarna! Dem söta små kattungarna. Nu har dem första börjat öppna ögonen, det ser lite läskigt ut när dem bara är halvt öppnade, men kan tänka mig att idag är dem nog öppna alla tres :) Mys! Love kittens :)

Nej, nu får jag väl gå ner till affären eller något, kan inte sitta här resten av dagen!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0