Söndag, plugg.

Idag är det söndag, och trist väder. Förvånad jag blev. Eller Inte! Nu måste sommarsolen och värmen komma innan jag blir tokig! Och skulle inte förvåna mig om det blir kanon-väder måndag-tisdag när jag ska vara i skolan hela dagarna..

Snart ska jag sätta mig och plugga, ska läsa på allt jag ska säga i redovisningen imorgon. The Big Day. Får hoppas jag lärt mig tillräckligt om Verdandi nu men tror inte det ska vara några problem för min grupp är jättebra och vi hjälper varandra när det behövs. Måste skriva ner allt jag ska säga på små fusklappar ifall jag kommer av mig, jag har lätt att prata med folk, men när man står där framme blir det en helt annan sak. Konstigt nog. Men mina vänner, jag har blivit så otroligt mycket bättre på att prata inför folk och hålla mig lugn och utvecklat mig själv så otroligt mycket under detta året på utbildningen så jag själv nästan inte förstår hur det har gått till. Det är så roligt när man märker hur mycket man själv utvecklas och lär sig, men den där stabila självkännedomen man måste ha inom mitt yrke är ju viktig så det är bara att hoppas på att man utvecklas ännu mer nästa år, men det garanterar jag att jag gör! :)

Jag och mamma åker väl kanske en sväng till klädkällaren sen, är aldrig där för varken jag eller mamma är så förtjusta i den affären, men vi behöver hitta lite fina, billiga pastellfärgade kuddar som vi kan lägga i deras soffa och lite så, och då kom jag att tänka på klädkällaren för även om det är en lite jobbig affär, så är det väldigt billigt. Det är bra för just nu ska dem ju bara köpa saker till stylingen och till fotografering/visning. Detta är spännande! Håller er uppdaterade :)



Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0