Strax iväg på träning!

Sitter här och försöker ladda för att börja röra mig strax. Ska ta en promenad ner till Nödinge med Emma för att träna medeljympa.  Vi brukar inte träna på detta passet, men känner att jag måste verkligen ta tag i min träning igen som känt sådär det senaste. (Egentligen så har jag tränat nästan som vanligt, men har ändå känt mig lat och seg). Ska bli skönt med en promenad innan och efter träningen också! Trots att det är storm ute.. Brr!

Det blev bara att jag dammsugade och dammande överallt idag faktiskt. Inte orkat eller hunnit tvätta golven faktiskt. Låg och läste ett bra tag och har nu läst hela 120 sidor ca utav 258 tror jag det är! Så bara lite till så har jag tragglat mig igenom den. Då är det bara att sätta igång med sista tentan, sedan är det sommarlov, på riktigt! YES :)

Tänker lägga in en liten pepp-bild i detta inlägget, dels för träningens skull och dels för självförtroendets! Jag bara älskar Jessica Alba och hennes utseende. Hade jag fått välja, så hade jag sett ut som henne rakt igenom! (Fast kanske med lite mer muskler? Eller börjar jag bli för överdriven då?)

Hon är riktigt snygg och sexig!
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0