Ny design - A la julen! :)

Hoppas att ni kan se min nya design?? Har suttit en bra stund och pysslat och haft mig, ville skaffa en julig design eftersom jag längtar så mycket till julen och den närmar sig! Vad tycker ni? Ser ni bakgrunden att det snöar? Det gör iallafall jag så förutsätter att det ska fungera för alla andra också.

Nu kanske jag kommer vilja skriva lite mer.. När jag har en ny, uppiggande design som får mig att längta ännu mer... :) Vi får väl se! Det största skälet att jag inte skriver så ofta är för att jag inte har tid egentligen.. Men sitter ju här en stund nästan varje dag, så ett litet inlägg hade jag faktiskt hunnit!

Jag tänker inte skriva något om min underbara fest i lördags just nu, ni får tyvärr vänta! Jag har inte tid att sitta här en längre stund för mamma hämtar snart upp mig så ska jag dit och hjälpa henne att packa då dem får nyckeln på fredag (!) så nu gäller det att vara effektiv. Vi kommer säkert träna och köra ett core-pass också, fast hemma, vi har fått vår gamla core-ledares pass nämligen så vi kan träna det själva, underbart!

Nu måste jag packa ner lite träningssaker och göra mig redo, Hoppas ni myser lika mycket som jag av designen! Jag blev nöjd för denna gången! :)

Love/Cissi


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefint! =)

2009-11-11 @ 19:12:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0