Nu till idag.

Inlägget som kom upp nyss skrev jag igår-kväll. Datorn blev bara så himla seg så bilderna ville inte laddas upp så jag fick fixa det idag istället. Så nu vet ni varför det kom idag men står om igår i början! :)

Fick precis syn på att jag hade fått svaret från min tenta i Kriminologiska teorier. Jag fick G, men det visste jag redan att jag skulle få, kände mig väldigt säker på den. Men sedan fick jag ett annat betyg också, då Mittuniversitetet (Sundsvall, som håller i kursen) använder sig av bolognabetyg, dvs A,B,C,D,E,F betyg. Och vet ni vad jag fick? Jag fick ett A! Det kändes riktigt härligt, att inte bara bli godkänd utan kunna få mer som vanliga betyg från gymnasiet, som mvg och sånt. Och det var precis det jag fick! Jag fick 38 rätt av 40. Så nu kommer jag vara glad resten av dagen, om jag inte får ett sämre mejl om min andra tenta som inte alls kändes lika bra... Inte alls!

Idag har jag tänkt göra massa saker... Vet bara inte vart jag ska börja för lär säkert inte hinna göra allt jag vill göra. Måste hinna storstäda, och då menar jag en riktigt ordentlig genomkörare i alla skrymslen och vrår. Fönstrena är inte jätterena så dem får nog stå långt upp på listan.. Sedan ska jag vika iordning kläderna i Rikards garderob som bara är inkastade huller om buller som vanligt.. Suck.. Att han måste vara så slarvig jämt! Så ropar han på mig när han inte hittar sina kläder. Konstigt älskling? Haha. Måste få skrivit på mina inbjudningskort också.. Dem måste bli ivägskickade snarast! Jag vill ju att alla ska kunna komma.. Åh vad kul det ska bli när lilla jag fyller hela 20 år! Tänk vad tiden går fort..

Igår pratade jag med min sötaste kusin på msn. Jag saknar ihjäl mina små änglar! Har inte träffat dem på jättelänge nu verkligen, ska försöka se om man inte kan locka med dem på en bio eller något snart kanske? Ja, det får jag nog försöka styra upp.. Synd att man har så mycket att göra jämt bara! Men hoppas iallafall jag får träffa dem snart, mina små prinsessor! Tiden går så fort och dem växer så det knakar.. Känns som man vill stanna tiden. Tänk vad jobbigt det kommer bli när man får egna barn och tiden går så fort. Mina föräldrar vill nog inte att min 20-årsdag ska komma. Hehe :)

Nej, hörni! Nu får jag börja göra lite vettigt här strax, ska bara kika in alla bloggar och andra roligheter först sen så blir det till att sätta igång.. Ikväll blir det Idol med min soulmate Carro, jag hoppas Emma vill vara med också! :)

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0