Regning lördag

Idag är det regnigt. Så typiskt. Bara för att vi ska till tippen och slänga massa skit och flytta soffan etc. Jaja, det ska väl funka ändå hoppas jag utan några större problem! Lite tråkigt om vi får en blöt soffa sen bara. Haha.

Gårdagskvällen blev himla mysig. Emma kom hit efter vi käkat pizza, så gick grabbarna bort till en kompis medan vi kollade på idol och satt oc hejade och blev besvikna om vartannat. Haha, precis så det ska vara en mysig tjej-fredagkväll med tända ljus och idol på tv. Skönt att det blev lugnt, för jag hade nog feber inatt och sov inte alls bra, är väldigt rosslig i halsen idag med mycket hosta och irriterande hals, men jag hoppas det ska bli bättre under dagen så jag kan följa med ut och spela lite biljard ikväll, men det är inget jag tror på just i denna stund. Men vi får se längre fram, brukar ju bli bättre fram mot dagen.

Nu ska jag göra mig iordning lite för att sedan gå ner i källaren och plocka fram allt vi ska slänga. Ha en trevlig dag så hörs vi kanske senare!

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0