Trött hals..

Ja, det kan man lugnt säga att jag har nu. Allt hostande och harklande och ingen röst gör att halsen inte riktigt vill vara med längre.. Hoppas verkligen det är bättre imorgon, det är inte kul det här.. Måste ha något som satt sig precis på stämbanden, har basröst nu ungefär.. Mindre kul! :)

Carro kom hit och höll mig sällskap idag. Skulle egentligen jobbat, men fick ringa och sjukskriva mig eftersom jag inte är frisk. Inte så bra att åka hem till äldre och smitta dem direkt.. Så hon kom hit efter hon gjort sin tatuering (den kommer bli riktigt nice!) men man kunde inte se så mycket eftersom hon hade plats och så på. Vi får se imorgon.. Spännande! :) Så fick tvättat lite idag iallafall, eftersom hon så snällt följde med mig och hjälpte mig. Annars hade det inte blivit en enda tvätt gjord... Så tur att jag har så gulliga vänner! Bara för att jag blev på så bra humör idag (och för att jag vet att Rikard längtat ihjäl sig..) så bakade jag mina berömda knäckkakor fast med en ny ingrediens i. Kakao. Dem kommer bli supergoda och jag vet en som kommer äta ihjäl sig på kakor ikväll när han kommer hem... :) Själv känner jag mig som världens syndare nu när jag bara tränade två gånger förra veckan, eftersom jag blev sjuk, och ätit både den ena skräpmaten efter den andra och nu bakat också, så känns som man gått upp flera kg efter denna helgen! haha. Men så är nog inte läget, men ja, ni förstår hur det känns. Så är det att vara träningsnarkoman, man får abstinens och panik att man förstört sina muskler man byggt upp. Snacka om knasigt. Men jaja, sån har jag helt enkelt blivit, och det känns skönt att man iallafall tycker om att träna, tänk om man hatade det! Usch vad jobbigt...

Ska lägga mig i sängen snart och titta på tv och vänta på att Rikard ska komma hem. Är jättetrött nu och kommer säkert somna innan Roast på Berns hunnit börja.. Men jag hoppas inte det, det är ju så kul! Jag älskar svenska komiker, eller komiker överhuvudtaget. Speciellt Robert Gustavsson, Per Andersson & Johan Rehnborg (bara för att jag älskade Kenny Starfighter när jag var liten..) Såg ni på det? Jag var livrädd för Rektorn på skolan, haha, han var ju riktigt läskig. Men Kenny Starfighter var ett favoritprogram bland många när man var liten!


Robert Gustavsson

Kenny Starfighter (Johan Rhenborg)

Per Andersson

Det var allt för mig ikväll!


Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0