Trött, hostig och hängig..

Skit också. Vägrar bli sjuk. Men har varit jättetrött, haft kittlande hals, retohosta och nyst omvart annat idag. Det bådar inte gott. Men jag inbillar mig att det är stressen som gör det, så imorgon hoppar jag skolan för att vara hemma och försöka ta det lugnt.. Undra hur det ska gå när jag ska till tippen hela lördagen, så lär väl börja rota redan imorgon, om jag inte mår sämre.. Jag fick hoppa att följa med mamma på starten av träning inför Gbg-varvet uppe i Dammekärr idag. Jag får ju bara inte vara sjuk på måndag när jag ska till mitt nya jobb. Då måste jag vara frisk och pigg och visa framfötterna! Det ska bli så spännande.. :)

Sitter just nu och väntar på min lilla sambo som snart kommer hem. Har maten färdig på spisen, är inte hungrig, har inte varit det på hela dagen, det är också ett dåligt tecken när det gäller mig. Jag blir alltid hungrig efter 3-4 timmar efter en måltid. Så får försöka få i mig lite kyckling, ris och currysås för att sedan lägga mig och vila hela kvällen tror jag. Det ska bli riktigt skönt. Nästa vecka blir fullt upp, som vanligt. Ska ju jobba på måndag, hade helst behövt jobba fler dagar den veckan men insåg att jag får säga att det får bli veckan därpå igen, för vi ska plugga tisdag, onsdag, torsdag. Och jag måste få det gjort. Det måste dem ju förstå eftersom jag faktiskt pluggar på heltid och berättade det.

Har inget intressant att dela med mig av alls idag. Tyvärr. Är bara som sagt slapp och seg i hela huvudet. Nu får jag väl se till att maten inte bränns vid, ha en supermysig torsdagskväll allihopa, det tänker jag iallafall ha.. :)



Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0