Bara för att...

Har ingen lust att skriva inlägg om min dag, mina dagar i skolan. Jag jobbar på, känner mig hyffsat motiverad och allt det där men har en hektisk vecka så tänkte bara sätta mig framför datorn och ta det lugnt en stund innan jag hoppar i säng och kollar på Efterlyst och sedan somnar så småningom. Så jag snodde en grej från Jennies blogg för att sitta och skriva ner högst intressanta saker om mig själv (haha, intressanta kan diskuteras!)

ALLMÄNT: 

Namn: Cecilia
Piercingar: I naveln
Tatueringar: Ingen än, det kommer..
Längd: 1,61
Skostorlek: 37
Hårfärg: Mellan/mörkblond/cendré, kalla det vad du vill. Nordiskt hår ända in på roten...
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i mitt drömhus vid havet!
Tänker du på självmord: Ja, men inte som har med mig själv att göra!
Tycker andra att du är attraktiv: Det får du nog fråga dessa "andra" :)
Vilket shampoo använder du: Barnängens vårdande schampo
Vilken parfym använder du: För det mesta åker min Escada Moon sparkle på 
Vad är du rädd för: Spindlar, fjärilar och alla småkryp som finns! 
Gillar du att tvätta: Det kan jag inte påstå.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut!

SENASTE:

Film du hyrde: Ser så mycket filmer så håller inte reda på sånt.. 
Film du köpte: Köper aldrig filmer. 
Låten du lyssnade på: Pitbull ft. Akon - Shut it down 
Låten du hade på hjärnan: Melissa Horn - Hanna 
Låten du laddade ner: Hm, vet inte faktiskt..Youtubar mest idag. 
Personen du ringde: Rikard
TV program du tittade på: 2 and a half men 
Personen du tänkte på: Rikard förmodligen eftersom jag nyss skrev hans namn? :P  
Bok du läste: Jens Lapidus - Aldrig fucka upp 
Personen du fick mail av: Nån jävla spam som vanligt!
Personen du fick brev av: Resursbank eller studentkåren antar jag
Personen du fick sms av: Rikard
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, hela familjen? Det vet jag faktiskt inte... 

FAVORIT:

Mat:
 Jag är en mat-människa så älskar mycket! Det varierar med årstiderna :) 
Låt: Just nu är det nog Melissa Horn - Hanna
Sak att göra: Umgås med mina nära och kära, träna, koppla av och se på film
Sport: Får nog bli hockey då.. 
Dryck: Vanligt hederigt vatten! 
Kläder: En stor t-shirt :D
Film: Notebook
Bil: Ferrari Spider 360 Modena Cab (Jag är bestämd!)

ANTAL:

Gånger du varit kär:
 2. 
Förälskad: Det där med kär & förälskad kan man ju diskutera i evigheter utan att folk vet vad som menas..
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 1
Gånger ditt hjärta brustit: Hm, det har nog brustit en del gånger, men pga samma person :)
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen hoppas jag! ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: När jag föddes? kan inte komma ihåg. Bilder har funnits däremot
Ärr du har på kroppen: 2, varav ett jag skulle döda för att få bort!

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Varit i skolan, handlat, lagat mat, läst ut min bok, påbörjat en ny, kollat på tv, suttit här!
Var det kul: Det har varit en vanlig normal skoldag :)
Hur tidigt stiger du upp: Det varierar beroende på vad det är för dag! 
Gillar du att slåss: Nja, det är väl inget direkt intresse
Vad ska du göra ikväll: Kolla på efterlyst
Är du seriös: Kan vara väldigt seriös, men också raka motsatsen!
Vad är du allergisk mot: Nickel, jävla nickel...
Var har du ont: Ingenstans, förutom lite träningsvärk som börjar kännas här och var
Använder du hårspray: Bara få gånger, om man ska göra iordning sig till något speciellt.
Kan du stå på händer: I vattnet
Favoritserie: Det finns många roliga serier, följer dock inte en enda för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0