Helt slut...

Nu är jag verkligen helt slut. Så himla skönt att få göra den ena tentan imorgon så jag får det gjort alltså. Har pluggat så mycket varje dag nu att jag inte tar in en enda konstig term mer känns det som, och ögonen orkar knappt hålla sig öppna. Men ska iallfall till Life och träna halv åtta med mamma och Sara, det blir body pump med härlig träningsvärk! Fattar dock inte hur jag ska orka, men behöver röra på mig efter att ha suttit stilla precis hela dagen och bara pluggat, pluggat och åter pluggat.. Ska somna sååå gott ikväll och vakna pigg och glad imorgon, klara tentan och bli nöjd och glad. Få en skön helg, fast med en hel del plugg, göra tentan på måndag (som kommer gå åt helvete dock), redovisa på tisdag och sedan PUSTA UT.

Nu måste jag bara vila lite innan, fast behöver nog ta disken innan.... Oj vilket klagoinlägg det blir, men jag är sjukt stressad och behövde bara skriva av mig om hur skönt det ska bli när denna jobbiga perioden är över och man kan pusta ut och ta nya tag.

På återseende.

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0