Uppdate!

Ja, nu blir det en liten uppdate här igen. Har så sjukt mycket att göra nu så att jag hinner aldrig ta en lugn stund att sätta mig ner och koppla av i princip. Köpte den nya cosmopolitan igår, och har inte läst mycket i den än. Jag brukar läsa klart hela tidningen samma dag som jag köper den! Då kan man snacka om att inte ha något att göra :)
Har bara blivit plugg, träning och matlagning och handling det senaste. Hinner inte med något annat. Iväg på morgonen och plugga hela dagen, åka hem för att handla och laga mat snabbt, byta om och dra till träningen komma hem och få i sig något att äta sedan hoppa i säng för att sova. Så har mina dagar sett ut de senaste snart två veckorna i princip. TUR att det lugnar ner sig efter tisdag nästa vecka.. Då ska jag pusta ut ordentligt!  

Är så himla glad att jag ändå lägger ner så mycket energi på träningen. Trots att jag känner mig stressad nu och inte känns som att jag hinner med hälften av vad jag ska göra. Men faktum är att träningen är en sak som gör att jag faktiskt hinner göra så mycket som jag gör, och orkar framförallt! Det i kombination med en relativt god kosthållning, gör att jag får mer energi och orkar mer. Så träningen är något av det sista jag skulle skippa, då skulle jag väl gå in i en vägg eller något. Tränat minst 4 dagar i veckan den senaste månaden nu, känns riktigt okej! Mer hinner jag ju tyvärr inte, men när det lugnat sig, och jag har råd att skaffa kort på Life också, så kommer det nog bli fler pass än det finns dagar i veckan om jag känner mig själv rätt...

Jag måste hinna planera min 20års fest snart också. Hur sjutton ska jag få tid till det då? Får helt enkelt börja med det när nästa vecka är slut... Då måste jag få ut alla inbjudningar etc så att folk kan börja planera in datumet i sina kalendrar! Det ska bli otroligt kul, men ni får höra mer om det senare!

Fick förfrågan om jag kan jobba fredag kväll också. Det är bara till att ställa upp och göra det, få in lite pengar och så. Ska jobba på en after work Kopparn har, det är riktigt roligt, eftersom jag är van vid att jobba vid bröllop, julbord och sådana tillställningar så tycker jag om lite mer "fest-liknande" jobb tillfällen istället för när man bara jobbar under lunchen. Det ska tydligen komma en hel del folk, så det hoppas vi på! Är ni sugna på att gå på After Work, väldigt nära centralstationen, så sväng in hos oss! Restaurang Kopparn heter det och ligger vid Holmens Herr. Mycket mysig restaurang! :)

Nej, nu får jag återgå till mitt, och avsluta detta inlägget. Håller på att koka lite ris och ska värma på lite korvstroganoff tänkte jag, så jag får i mig lite mat för man blir hungrig av allt pluggande. Får se vad jag ska hitta på till min kära sambo när han kommer hem från jobbet...

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0