45 minuters promenad

helt underbart var det! Det var varmt och soligt så man gick av bara farten, men ska jag vara ärlig var det svårt att hålla sig ifrån att börja springa, för det var precis vad jag ville göra! Men höll mig till rask gång, eftersom jag inte vill sätta igång och springa 6-7 km (som jag gick) precis efter jag varit sjuk och sängliggande. Men nu känner jag mig på topp och pigg som en mört, så ska slänga i mig lite käk och sedan röra mig mot min praktik.

Ut och njut av vädret!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj! tog det bara 45 minuter för dig att gå till älvängen? du är rask du ;) hahah!

Det är ju långt att gå dit! :P

2010-04-19 @ 12:28:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack :) kul att du har blogg ;)

2010-04-20 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0