FINALLY

ÄNTLIGEN sitter jag här trött och skön i kroppen efter en timmes träning. LOVE IT! Att få komma igång igen känns helt underbart och känns som jag varit utan en drog i snart två veckors tid alltså... Helt sjukt är det, men så är det iallafall! :) Imorgon är jag ledig så då hoppas jag inte på regn som det visar att det ska bli, för vill ut och ta mig en lång skön runda, men blir nog bara powerwalk då också, för vet inte om jag vågar springa riktigt än, man ska ju inte dra på för fullt direkt lixom.. Det är inte bra för hälsan! Och det är ju den som är viktigast och som man tränar för, eller hur? :) Okej, lite beach också då kanske... Men för min del kommer det bli beach 2011 faktiskt, som kommer bli det ultimata beach-året! Och det är bara för föreningen får in skivstång och core igen, sooooooom jag längtat och saknat! Kommer träna ihjäl mig förmodligen, men det skiter jag i.. Så länge jag mår bra och trivs med det så ska jag fortsätta, inte sant?

Är jättetrött just nu, så sitter nog mest och svamlar. Ska göra mig iordning och sedan lägga mig för att få sova ut ordentligt. Blev dock väldigt hungrig nu för åt inget efter träningen, så sitter i valet och kvalet om jag ska äta något eller inte, hatar egentligen att äta precis innan jag lägger mig så brukar försöka hoppa det i den mån jag klarar av hungern. Men vi får väl se... Jaja, imorgon skriver jag något intressantare, lovar! Nu ska jag lägga mig som sagt och få min efterlängatade skönhetssömn!

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0