Ledig dag

Idag är jag ledig från praktiken, för ska jobba på lördag. Känns helt okej att vara ledig mitt i veckan och istället jobba lite på helgen, mig spelar det ju inte så stor roll eftersom jag inte är ute och festar och så så mycket ändå. Fast ibland vill man ju ha massvis med tid att umgås med sina söta vänner, men det har jag ju ändå som tur är! :)

Har inte gjort många knop idag, mer än lite småplock och diskning. En riktigt ledig dag med andra ord! Ska kanske åka iväg och storhandla lite med Malin sen, får se när hon ringer efter hon duschat vad hon känner för, jag är så snäll och lurar med henne och handla, haha. :) Ska försöka få till en lång go promenad idag också, och tänkte faktiskt dra fram hantlarna och se om jag kan träna armar/axlar/rygg lite grann också, blir ju inte så mycket sånt på tisdagspasset där det är mer mage och konditionsövningar. För jag har faktiskt träningsvärk i magen idag, och det var inte igår jag hade det. JÄVLA FÖRKYLNING! Gör så alla mina muskler försvinner. Det blir att minska ner lite på kolhydraterna ett tag framöver för min del, så jag kan komma igång ordentligt igen och få igång formen lite! Kolhydrater som alla vet är väldigt nyttiga och framför allt nödvändiga för kroppen, dock kan för mycket kolhydrater (som de flesta människorna idag äter) vara rent av skadligt. Kolhydrater tillsammans med fett bildar nämligen bara mer fett, så om man minskar på kolhydraterna så kommer det synas framför allt runt midjan, och vilka tjejer vill inte att det ska synas där lixom?! :) Så nu får det räcka med kolhydrater till frukost, för gröten byter jag aldrig ut! :) Har ni några bra tips att dela med er om så är det varmt välkommet!


Som ni ser så tänker jag inte heller skippa frukten... Det är mitt livs passion typ, så det får också stanna kvar! Resten åker bort för ett litet tag, i den mån det går såklart :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jodå bilden i min header har jag tagit själv. Kul att du gillade den! :D

2010-04-21 @ 16:55:29
URL: http://acatool.net/pauline/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0