Lördag i vanlig ordning

Det vill säga strax Yoga-time. Idag är jag dock ine alls sugen på yoga, men vet att det kommer göra gott för mig efter avklarat pass. Har nämnligen sån sjuk mensvärk idag och har haft hela natten, tog precis en tablett så hoppas ett under ska ske och att yogan ska göra sitt så det känns bra resten av dagen. Gud vilket intressant samtalsämne! Nu byter vi direkt :)

Ska direkt till praktiken efter yogan, jobbar 12-21. Jättefint väder idag också, hittills, men det skulle bli bra så vi får hoppas på det! Kan man hoppas att vi går ut lite i solen sedan på jobbet isåfall, det värsta är om det blåser storm idag också. Igår var det svinkallt pga blåsten, det är inte okej. Nu vill nog alla ha värme och sol och vår! Eller, sommar till och med... Eller, jag längtar efter grönskan! Alla vitsippor har ju kommit, nu är det bara träd och buskar och gräs kvar.... *dreaming*

Så det blir med andra ord en lugn kväll för min del. Åker hem direkt efter och slappar förmodligen! Så så roligt var mitt inlägg idag! :)


Tänk, snart ser du ut såhär i Slottskogen där bilden är tagen.... GRÖNT OCH FINT!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha okej, jag har nog rensat ut allt nu iallafall :)

Jaaaaa, CISSI vi ska bo vid havet denna sommaren ;) hahaha! vi kommer vara brunast i ale ;) HAHAHA!

2010-04-24 @ 22:34:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0