Manikyr

A la france! Är vad jag pysslar med just nu. Låter dock första bas-lagret torka, så satte mig här och skickar in ett litet inlägg :) Så bild får ni tyvärr inte nu. Men det är ju inget nytt att jag målar fransk-manikyr på naglarna så ni behöver nog inte ens en bild. :) Idag har varit en nytto-dag med storhandling på listan. Det har handlats väldigt mycket, och bara massa saker som behövdes, känns tråkigt när pengar försvinner men samtidigt skönt att fylla upp kyl och frys så man slipper handla massa nere på svindyra Tempo. Dem ruinerar oss verkligen så storhandling var ett måste efter att ha kollat igenom de sista månaderna och insett att vi handlat där nere för ofta och dubblat matkontot typ... Usch!

Ska strax ut och gå en promenad med mina favorit-tjejer E och E! Kul att träffa dem igen, ingen av dem bor ju här hemma hos mig längre, den ena i Borås och andra i stan så man ses ju inte lika ofta längre.. Men som tur är så är det snart sommar och då kan vi sola och bada och hitta på massa skoj tillsammans hela tiden! Längtar verkligen ihjäl mig efter sommaren nu, det måste gå fort, fort! Men ser man till hur fort april har gått så kommer nog Maj gå lika fort, fast om Maj blir som andra år så kan det få vara Maj, för då är det ofta varmt och jättefint väder :)


Hit ska vi deffinitivt åka till sommaren! Vårt egna Hawaii i Danmark! Love it!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Var det för att ni handlade upp alla pengar som Rikard behövde låna pengar? ;) hahaha!

Skönt med storhandling iaf, tempo är ju skit egentligen.. :P



Jag vill se mer bilder i din blogg så bild på naglarna vill vi visst se ;)

2010-04-26 @ 20:11:13
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0