No sunshine

Jag trodde på sol idag, men det är det inte. Okej, det är inte dåligt väder heller kan jag påstå, och verkar vara hyfsat varmt så jag klagar inte, men hade ju inte varit fel att himlen var klarblå och solen lyste och värmde ännu mer... Men, eftersom solen inte lyser och jag är väldigt pigg idag så har det påbörjats storstädning här hemma! Fönstrena är tvättade, ALLT är dammat (det finns så många skrymslen och vrår som man allt för sällan dammar....) nu väntar jag på att en fläck ska försvinna från min fina vita matta så jag kan hänga ut den i trappuppgången så det kan dammsugas för att sedan skuras rent! Herregud, undra vad som flög i mig idag? Energin är på topp, men det är bara underbart! Får se om energin leder till någon träning idag, men minst en promenad får det allt bli! :)

Känns som lördag för mig idag, eftersom jag jobbade igår. Men det gör inte så mycket, för är ju ledig imorgon också, så det kan vara Cissi-lördag :) Nej, nu ser jag att fläcken på mattan blivit vit så dags att tvätta lite och hänga ut den! Later!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaha där ser man =) ja han var helt ny sångare i bandet. (han med lite rött på tröjan) Han sjöng riktigt grymt!! låtarna blev mycket bättre med honom som sångare också tillsammans med den andra =)

Har för mig att dom sa att han kommer från trollhättan men är inte säker :P

2010-04-26 @ 11:27:26
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0