Ny kategori

Yes, det blev en ny kategori iallafall. Be positive, now, tomorrow, always. Tycker det känns härligt att tänka så, att alltid vara positiv och tänka att man ska vara det resten av sitt liv. Så nu till mitt första tips till alla er som är trötta efter en grå, trist, kall, snöig vinter:

När solen väl tittar fram, gå ututut och ta del av den! Solen ger dig vitaminer, och du blir både piggare och gladare av solen när du väl varit ute en stund, hur trött du än är innan.

Om det är grått och regnigt en dag så tänk INTE negativa tankar! Tänk istället positiva tankar direkt när du vaknar, det kommer förändra hela din dag mot det positiva, tro mig. Dröm dig bort till en solig plats, se fördelarna med regn, du kan stanna inne i myskläder hela dagen, nu på våren behövs regnet för att allt grönt ska slå ut och du kommer älska solen och värmen ännu mer efter regnet!

Summa summarum: Ju mer positivt du tänker från det att du vaknar, desto positivare och gladare kommer du vara dagen ut! Trots allt så "efter regn kommer solsken" :)


För vissa människor är det jag skriver helt självklara saker, men jag har märkt att det är långt ifrån alla som har denna förmåga, eller gåva som jag vill kalla det. Så ut och sprid glädje och ge fina komplimanger varje dag till människor i din närhet, om du vill ha positivitet tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0