Påskafton och inte ett moln

så långt ögat kan nå! Så underbart att jag blir tokig! :) Jag blir lycklig när jag vaknar och ser att det är klarblå himmel och sol ute, speciellt en sånhär dag när jag verkligen vill ha fint väder. Nu är det bara att hoppas att det fina vädret håller i sig hela dagen och kvällen, tänk vad underbart :)

Igår blev en lugn kväll, jag tittade på talang och sedan solsidan. Talang var rätt bra faktiskt, och jag fick min absolut nya favorit som jag fick tårar i ögonen till och nästan är säker på kommer vinna hela talang om det inte dyker upp något mirakel längre fram! Ni som såg talang igår måste veta precis vem jag menar? Det var ju stil med Paul Potts. En rund, go chiliensk man som kommer in på scen med pipig röst och känns rätt "töntig" men väldigt gullig. Han är så nervös stackarn så han säger att han är undersköterska istället för att berätta att han är där för att sjunga :) Juryn tror ju självklart att han kommer vara urkass, men jag kände på mig att det finns säkert något hos honom som kommer vara bra. MEN vilken chock! Han var ju BÄST! Hans röst var enorm och inte det minsta lik rösten han pratar med. Jag rös i hela kroppen och blev sådär glad och varm inom mig. När han fick stående ovationer så började han gråta och blev så glad, han var helt överlycklig att alla tyckte han sjöng bra. Det var så fint! Så jag hoppas verkligen han kommer gå långt i talang, men gör han inte det av någon sjuk anledning så lär han ju bli känd ändå med den rösten. :)

Så ska vi se vad som står på schemat idag.. Klockan två är det påskmiddag i stan som gäller, hemma hos R´s släkt. Ska bli himla trevligt för nu var det längesedan jag träffade alla. Efter det bär det av hemåt igen, och sedan får jag se vad som händer och hittas på. Har snackat med tjejerna och vi har sagt allihop att det bästa är att vi tar det som det kommer idag och det känns bra att göra så. Då får alla tid på sig att känna av dagen och vad man känner för att göra! Men eftersom det är så fint väder så kan jag tänka mig att det kan bli mysigt borta vid påskbrasan så förhoppningsvis blir det säkert en sväng dit :) Nu ska jag fundera lite till på om jag ska ta en morgonpromenad eller inte, inte blivit någon löpning mer än i måndags denna veckan så börjar känna mig rätt lat. I det fina vädret är det väl inget snack i och för sig, då borde man väl bara ge sig ut?! :)



GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha! eller hur :P



Ska bli jättekul när alla har barn, känns som man får en annan samhörighet då på nåt sätt =) alla barn kan busa medans vi vuxna umgås och har det trevligt. Det är nästan så man längtar! haha! :)

2010-04-06 @ 21:17:03
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0