YOU ARE GREAT!

Nu är det dags för ett nytt inlägg i min nya kategori- positive now, tomorrow, always! Det kommer inte vara massa text, för jag har hittat en film som ska säga allt jag har att säga idag. Den är jättevacker och den fick iallafall mig att le och direkt känna mig lite positivare och gladare om jag ska vara ärlig, så visst borde den fungera en dag när allt känns lite tråkigt och grått? Ett tips är att ta liknande meningar eller citat, som får just Dig att må bra eller känna glädje och sätta upp runt omkring dig så du ser dem när du vaknar på morgonen, kommer hem efter jobb/skola och när du går och lägger dig och läs högt för dig själv och märk skillnad! Du är bra som du är, glöm aldrig det! Ta vara på det liv du har, och lev för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0