Äntligen ska de bli svarta!

Idag ska det målas! Igår var vi iväg och köpte svart färg till fönstret och jag är så spänd på att måla det så ska sätta igång efter frukost tänkte jag. Fick även köpt nya gardiner, det var billiga och snygga från ikea, jag hoppas de ska passa men eftersom de var så billiga så gör det inget om de inte skulle bli bra, då kan jag alltid köpa andra. Det var faktiskt svarta gardiner iallafall, trots att jag ville ha lite färg på dem, men det är väldigt tunt tyg så allt lyser igenom dem. Vi får som sagt se! :-) Köpte också en vit LACK vägghylla, som alla vet vilken det är vid det här laget tror jag? Har en ovanför sängen, köpte dock modellen mindre och den ska få sitta ovanför tvn hade jag tänkt. Gud så bra detta ska bli! Jag kommer vara mer än nöjd när jag är klar, det vet jag. Det enda som fattas sen är lite nya möbler, b.la ett nytt datorbord och så vill jag ha någon sittplats i ena hörnet av rummet, har funderat på en gungstol i svart faktiskt, alternativt någon söt liten fåtölj. Borde kunna hitta billiga gungstolar på loppis.. Jag ska kika! :)

Uppdate: WOW! Ett lager målat, och jisses, vet inte vad jag ska säga. Jag trodde aldrig det skulle bli SÅN förändring. Men, som tur mot det positiva, det kommer bli så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Piluttalula

det hade vatt jättekul om du kunde lägga upp en före och efter bild sen när du är klar =D

2010-08-19 @ 20:23:17
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag är väldigt dålig på det. :P

2010-08-20 @ 08:01:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0