Jag ska måla hela världen lilla mamma

Jaha, så var det måndag och ny vecka igen då. Bara att rycka upp sig inför en hel del arbete! Jobbar sex dagar denna veckan, är endast ledig på torsdag och då lyckades min morbror pricka in sitt 40-års kalas, det var ju tur så jag kunde vara med. Hade ju varit segt om han valde en dag jag jobbar kväll eller så! Veckan kommer säkert gå fort ändå, jag hoppas på det för sen är jag ledig ett par veckor och nästa vecka ska jag åka upp till Skövde med Pernilla och hälsa på hos Ellen. Har saknat tjejerna jättemycket nu under sommaren. Så nu ska vi mysa massor :-)

Jag var duktig igår, jag målade så det stod härliga till! Har varit jobbigt att sova inatt då sängen är framdragen och står nästan i mitten av rummet, men spelar ingen roll, snart är jag klar :-) Fick målat halva rummet igår, där sängen ska stå är nu helt klart så imorgon eftermiddag ska jag försöka sätta upp hyllan och så så att det kan bli klart där. Känns riktigt skönt! Dock har jag ju en del nya idéer om hur jag vill göra, så får väl se om jag kan åka iväg en sväng på torsdag och handla lite på ikea. Mamma har ju semester denna vecka så kanske lyckas få med mig henne? :-)

Som sagt, jobb nästan varje dag nu denna vecka, och så även idag. Börjar 12 så gick upp hyffsat tidigt för att jag skulle ha en del tid på mig innan jag måste åka iväg. Tänkte åka upp till mamma en sväng innan jobbet, behöver ha klippt mina toppar som är väldigt slitna. Usch, vet att jag inte kommer ha lust alls att åka och jobba när jag är där uppe sen.. Men men, det är bara att se framåt och känna veckan passera! Och ja, ni hör inte mycket om träning nu, jag är för KASS just nu. Jag, R och Thomas sprang en kort runda i torsdags, det är väl det enda i princip. Men snart så drar friskis igång och då... Då jävlar! Då kanske jag köper ett kort på Life också, ifall jag känner att friskis blir för lite vilket jag redan nu tror att det kommer bli med det schemat. Tyvärr. Men Life skulle nog passa mig mer än bra, det är så dyrt bara! Jaja, nu ska jag göra lite nytta, ha en super dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att det börjar bli klart i lägenheten, ska bli sååå spännande att se resultatet!! :)



2010-08-02 @ 12:25:13
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

TACK! :) Va skönt att få lite peppning från någon :)

Jag hör av mig direkt till dig om det är nåt jag undrar, vet ju att du kan så mkt om detta :) hehe.



Njaa, vill inte träna på gym eller med människor så.. Men jag funderar på att börja simma! :) tror det kan vara en träningsform som passar mig med tanke på hur mkt jag belastar mina knän o så annars.. Vad tror du? :)

2010-08-06 @ 11:28:57
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0