Måste bara visa er...

Ja, alltså som ni vet så är ju julen min högtid på året. Det har den alltid varit och kommer förmodligen alltid att bli. Nu undrar ni såklart varför jag ska snacka om julen mitt under sensommaren, MEN, jag bara måste visa er en underbar skål som kommer komma nu till jul från Sagaform.
Det är ju så att det är Formexmässan i Stockholm, en inredningsmässa för de som inte vet. Då jag läser väldigt många inspirerande och bra inredningsbloggar så får jag en förtitt på vissa saker som komma skall! Jag blev helt frälst i skålen som Ellas inspiration visade upp! Lånade bilden för att visa er;


Lånad av http://ellasinspiration.blogg.se

Vad tycker ni om skålen? Är det inte helt ljuvlig?! Jag är förälskad, helt klart. Denna ska jag absolut köpa och ha framme hela julen. Mys!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar: Hahaha! kesoplättarna smakade precis som omelett typ, ingen större skillnad :P



Bröder smakade... Frön! och smält ost.. haha inte sådär jättegott men funkar väl om man har nåt smarrigt pålägg :P



Ang ditt hår. Ja men nån förändring måste du bara göra :) Tror också det kan va snyggt med nåt lite mörkare,det är det alltid på hösten och vintern :) och som du säger, det är bara att färga om om du inte blir nöjd. Du har ju så starkt hår och ett hår som växer fort så du behöver inte oroa dig. Förändringar är alltid kul ;)

2010-08-17 @ 09:31:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0