Nej om man skulle...

Ta på sig lite målar-utstyrsel och försöka få målat lite? Har varit jätteslapp nu ett tag, och känner att jag inte får ligga i soffan hela dagen, då blir jag irriterad på mig själv ikväll. Har dock varit iväg och storhandlat redan, vi var så duktiga och kom iväg redan vid elva, så skönt att ha det gjort! Så nu kanske man ska ta tag i lite målning så jag kan börja få upp saker på väggarna igen snart.. Det är lite segt när man jobbar så mycket och inte hinner göra klart allt på en gång. Men snart så... Nu är det bara att jag vill fixa så mycket nytt också såklart, vill ha nya gardiner, lite nya hyllor och allt vad det är... Men det fixar sig nog :-)

Kommentarer
Postat av: modellinglove

Japp :) H'nder i veckan?

2010-08-01 @ 13:53:53
URL: http://modellinglove.se
Postat av: Jennie

Du har helt rätt, tvåan brukar oftast vara sämre och så var det i detta fall :P den var väl inte dålig så men långt ifrån så bra som ettan. =) Men värt att se ändå tycker jag :)

2010-08-01 @ 18:32:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0