Nostalgi-kväll!

Snacka om att det är nostalgi-kväll på tv idag! Vet ni vilka program 4an sänder eller? Först och främst, ett program jag inte sett på hundra år och dar, RENA RAMA ROLF! Sicken pärla! Det är svensk göteborgshumor på högsta nivån! Och efter det, kommer en helt ny säsong av FÅNGARNA PÅ FORTET och hur grymt är inte det? Dock tror jag inte det kommer bli lika bra som förr, när man satt fredagskvällen med familjen, åt chips och drack cola och mös framför programmet. Det bästa är att de gamla programledarna är kvar, Gunde Svan och Agneta Sjödin. Det tråkigaste är nog att Fader Forau inte är med, men det är tydligen hans son Bébé Forau som har tagit hans plats, så hoppas han kan hålla måttet! Sist, men inte minst, avslutas kvällen med en helt ny säsong av TIME OUT! Det gamla goa gänget såklart, med helt nya avsnitt. Fy vad fyran kan vara bra ibland, bara för det är 20-års jubileum så sänder de dem populäraste programmen genom alla dessa år. Jag ska iallafall snart bänka mig framför tvn med lite kvällsmat och njuta! Gör ni det också! För visst gillade ni minst ETT av dessa programmen?

De bästa av de bästa!

 

Fader Fourah på första bilden och hans son som ska medverka i nya säsongen på andra bilden!

En del av det goa gänget i Time Out!

 

Så se nu till att ha en riktigt mysig tv-kväll, det ska jag deffinitivt ha! Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0