Otrolig show!

Regnet bara öser ner. Tycker synd om brudparet som gifter sig idag, jag ska nämligen servera mat och så på ett bröllop idag. Inget vidare väder att gifta sig i direkt. Men vi får hoppas att middagen och festen sedan blir jättebra så dem slipper minnas detta som en regnig dag! :-)

Nu måste jag få berätta lite om dagen igår. Vi var på Liseberg från att det öppnade vid ett, åkte massa saker, grabbarna satt på Tyrolen och drack öl en del, vi blev blöta i flumride och kållorado, hann torka, sedan slog ösregnet ner lagom till klockan åtta, då festen drog igång. Två av grabbarna som var med gick tidigare och satte sig på baren som är mitt framför stora scenen, medan vi fortsatte åka. Så när spelningen drog igång hade vi perfekta platser, under parasoll med värme-lampor på sidorna. Kunde inte bli bättre! Hoffmaestro och Chraa var helt otroliga, de bjöd på en sjuk show och vi hade hur kul som helst! De spelade massa bra låtar, alla hoppade och sjöng och åldern på alla som var där var det stor variation på! Ja, det var helt enkelt en riktigt bra kväll.

Ska snart åka upp till mamma innan vi ska åka iväg och hitta stället vi ska vara på sedan och jobba. Ni får en bra lördag, för min del blir det myskväll med film när jag jobbat klart! :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det låter bra :)



Jag tror kalaset blir samma dag som min fest. Tror det blir enklast.. Förra året hade jag släktkalas dagen efter och det var lite väl jobbigt :P hahaha!



Men jag kommer höra av mig om exakt dag och tid till er :)

2010-08-21 @ 21:35:58
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0