Söndag och söndagsväder

Godmorgon! Idag har vi riktigt söndagsväder, dvs. regnigt och ruskigt. Jag vaknade halv nio idag, förstår inte varför jag vaknar så tidigt varje dag när jag vill sova lite längre, men det är ändå skönt för känner mig utvilad och då kan jag ta det lugnt utan att känna att hela dagen försvinner. Kikade på snabba Cash igårkväll, den var väl helt okej, dock var boken tusen gånger bättre (men det är väl alltid så). Innan dess åt vi världens godaste pizza, jag och R lekte bagare och gjorde två stora, fina, pizzor med extra allt på ungefär! Haha. Köttfärs, salami, skinka, fetaost, lök, vitlök... U name it! Mätt är bara förnamnet på vad vi blev. Men gott var det. Och det finns lite till lunch idag också, mumma! Vi frågade oss själva varför vi aldrig gjort detta tidigare, men det var absolut inte sista gången vi bakade egen pizza. Oh no! :-)

Så vad händer idag då? Kanske blir det lite svamp och bärplock med Emma. Vi får se. Sedan kommer mamma och dem hem också efter en helg i Mjölby och jag vill få mina toppar klippta så kanske åker dit i eftermiddag. Vi måste storhandla också.. Usch, det humöret är jag inte på idag. Men men, det är väl bara att komma på lite maträtter och sedan åka iväg.. Får försöka komma iväg hyffsat tidigt idag så det blir gjort. Jaja, mitt inlägg är världens tråkigaste just nu, så nu avslutar jag och läser runt på mina bloggar jag följer istället... :-)

Mys massor idag! Det ska jag göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0