Vad händer?

Detta är inte roligt. Inte alls. Jag som trodde jag var påväg att bli frisk, att jag redan haft det värsta med en natt hög feber förra onsdagen. Har bara haft hosta och varit lite små snorig sen dess, men nu, nu har jag haft migrän hela natten (som tack och lov gett med sig lite efter treo, multivitamin, hostmedicin och nässpray), vaknade av att jag inte kunde andas och känner mig allmänt hängig. Vilken jävla förkylning rent ut sagt! Hur kan den komma, nästan försvinna och så komma tillbaka värre? Jag som trodde jag skulle vara frisk nu. Må prima. Kunna ut och gå härlig promenad idag då vädret är kanon. Jaja, det är väl bara att inse att jag får vila lite till, men ut måste jag komma idag, vet att min kropp behöver frisk luft. Det kommer göra susen! :)

Ska försöka se om jag kommer iväg idag och köpa lite svart färg, tänkte göra det igår men det blev aldrig av. Vill så gärna få målat klart nu, så jag kan sätta upp gardinstång och allt annat som ska upp. Måste även måla dörrlisten, det tråkigaste jobbet av dem alla.. Men det är väl bara att sätta igång så går det fort sedan. Jag undrar bara hur många gånger jag kommer behöva måla den, känns som minst hundra när man tittar på den.. Jag funderar på vad jag ska ha för gardiner, tänkt köpa nya nämligen. Vill nog ha några mysiga, lite höst-inspirerade gardiner, och inga panellängder denna gången. Har nästan tröttnat lite på det. Jag får kika runt helt enkelt, kan ta ett tag men när man väl hittar rätt så blir man ju så underbart nöjd, då är allt sökande värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0