Varför?

Jag undrar hur det kommer sig att jag bara vaknar tidigare och tidigare varje morgon? Idag vaknade jag tjugo i sju, och kunde inte somna om. Tjugo över sju gick jag upp och satte mig här. Jag som kände att jag hade behövt sova lite längre idag med tanke på att vi ska till Liseberg som öppnar klockan 13 och vara där hela dagen då kvällen avslutas med grymma Hoffmaestro & Chraa på stora scenen! Det ska bli riktigt roligt att se och höra dem live, har hört att de är minst lika bra live. Låter positivt. Dock vet jag att det kommer bli MYCKET folk, är glad att vi är där hela dagen så vi märker när alla börjar komma så man kan ta plats. Så vi ser lite iallafall. Tur att vi åker bil in också, slippa trängas på spårvagn och buss efteråt. Det kommer nog bli en helt grym dag med andra ord! :-)

Ska eventuellt måla andra lagret med färg på fönstrena nu på morgonen innan vi åker också, skönt att ha det klart. Vill bara få upp gardinstång och allt nu, vill ju se det färdiga resultatet! Förstår att ni också vill det, ska verkligen försöka fixa en kamera, får väl låna en i värsta fall. Men jag tänkte faktiskt slänga in en bild från 2006, det var det året jag flyttade in hos R. Det har inte varit flaskor uppe på skåpet sen dess, det har suttit gardiner uppe och soffan är utbytt men det som är omgjort nu är väggarna (ni ser ju den extremt fula tapeten!!!!) och som sagt, fönstrena. Jag tycker de är HEMSKA med den träfärgen, vad tycker ni? Sedan håller även fönsterbrädan på att göras iordning, ni ser ju att listen är avskavd på vissa ställen, just nu finns ingen list alls utan det är trä där. Men som sagt, detta var nog den bästa bild jag kunde hitta just nu, så får ni en liiiiiten hint iallafall! :)


Ja som sagt, när ni sett denna bilden som "före-bild" så kommer ni verkligen se ett resultat sedan! Haha! Hatade den soffan och fåtöljerna så mycket! Och flaskorna åkte ner i samma sekund som jag flyttat in och vågade styra och ställa lite... Hihi.. Herregud, vågar knappt ladda upp bilden, så HEMSK är den tycker jag.. Nu väntar vi bara på en bra "efter-bild". Ska ragga hit Jennie med hennes kamera så får hon ta lite kort sen :-)





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi hade också planer på liseberg idag. Hoffmaestro är ju så grymma! Men jag vet inte än hur det blir, vi får se.. Det är som du säger, antagligen galet mycket folk där.. hehe..



Haha! ställer upp som fotograf ;)

2010-08-20 @ 11:41:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nä vi var aldrig där. Dels så hämtade jag min säng på kvällen och sen va ju vädret inget vidare :P Men va kul att ni hade skoj :)



hehe ja klart jag ställer upp, mig kan du alltid räkna med =) Ja men det hade varit jättekul! nästa helg åker vi ju till stockholm och helgen efter det är det ju kalas och min fest på lördagen. Men på fredagen den 3 sept ska vi nog inte göra nåt =) så om ni inte har nåt inplanerat kanske vi kan komma hem till er då =)

2010-08-21 @ 12:05:49
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0