Snöstorm!

Nyss såg jag ut som snömannen själv. På riktigt! Var täckt med snö från topp till tå, för hade motvind hela vägen hem från Carro. Men som tur är har jag kläder efter väder och var jättevarm och mysig när jag väl vara hemma så hade allt kunnat gå en bit till om det hade behövts, fast är glad att jag slapp.. :)
Blir inte mycket uppdatering för min del här, och det har sina orsaker. Dels så har jag så mycket i skolan att jag inte har ett särskilt roligt liv just nu, så finns inget vettigt att skriva om jag inte ska skriva om riskbedömningar och beroendelära.. haha! Sedan så har jag andra saker som snurrar i mitt huvud varenda sekund, som gör att jag haft ont i huvudet dem senaste fyra dagarna. Fortfarande är det inget jag vill ta upp här, då det har med väldigt mycket privatliv att göra. Men det är en nära person till mig som inte mår speciellt bra, så all energi läggs på det i första hand i mitt liv just nu! Men är så glad att jag har världens bästa familj, där alla stöttar varandra! Är tacksam varje dag jag vaknar upp och vet att dem finns vid min sida. Ni är bäst, allihop!

Nu ska jag strax göra mig iordning för att lägga mig faktiskt, och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk imorgon. Det blir till att plugga direkt när jag vaknar så jag slipper sitta så länge, mamma är ju ledig imorgon också så kanske hinner umgås lite med henne :)

Talk to u later!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 12:31:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0