Vill ut, ut, ut!

Vaknade av en sol i ansiktet. Åh vad underbart! Jag bara vill ut, jag blev så lycklig av en fin sol och blå himmel! Tänk vilken skillnad vädret kan göra med ens humör, vacker vit snö och strålande sol.. Det kanske blir en långpromenad för mig idag? Måste ändå bort till pappa och hämta min bok som kom igår, då kan man ändå passa på att ta sig en extra tur runt om i lilla Nol. Först måste jag bara lyckas motivera mig till att göra och äta frukost.. Känner inte för det idag, eller är det gröten jag inte känner för? Usch, gillar inte när jag inte har frukostdagar, för vet att jag måste äta det annars mår jag inte bra resten av dagen. Så får väl helt enkelt tvinga i mig lite gröt och bli pigg och orka gå ut. Med träningsvärk i vaderna också. Hoppas mjuka upp dem inför de två passen jag ska köra idag. Ska först köra Core, som jag saknat så mycket sen vår core-tränare på friskis slutade. Och efter det blir det något nytt för mig, MRL (Mage-rumpa-lår) och det ska bli väldigt spännande! Kan tänka mig att det är något för mig :) Imorgon är det dags för Yoga som vanligt och efter det är jag faktiskt inbokad på ett Zumba pass! Det ska bli riktigt spännande, har ju sett reklamen och jag gillar ju att dansa så det är säkert riktigt roligt. Återstår att se imorgon, och jag ska berätta hur det var! Det finns ju inom friskis också nu, så vem vet, man kanske vill bli ledare i det istället? Well, we´ll see about that! :)

Nu får jag väl slänga ihop lite frukost då... Har färska räkor hemma som jag fick igår, ibland har man tur. Så det blir väl att mumsa i sig dem senare ikväll, för då ska jag kolla på Solsidan. Mer än så blir det nog inte för mig ikväll, om det inte dyker upp något oväntat.

Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aaaw! sötaste cissi! dina ord går rakt in i mitt hjärta <3

2010-02-11 @ 17:59:25
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0