Fredag = mys!

Yes, idag är det fredag. Okej, det kändes som en fredag för mig igår också visserligen, men idag är det ju på riktigt så jag får med andra ord två fredagar i rad! :)

Blir ingen film i helgen, Avatar alltså. Som jag misstänkte är det fortfarande fullbokat flera dagar i förväg, så vi får väl se en annan dag helt enkelt! En 3D film är väl mer poppis att gå på på bio också såklart, eftersom man ser den utan 3D hemma. Så hoppas verkligen vi hinner se den innan den slutar gå iaf :)

Så det blir väl en mysig kväll med Emma idag förmodligen! Ska ringa henne strax och höra hur vi ska göra. Min kära sambo har ju vänt på dygnet och somnade nyss så han lär ju sova fram till i eftermiddag/kväll, väldigt trevligt! Haha! Är sugen på att kanske ha lite SPA-kväll också.. Ska se vad Emma tycker om det :)

Har sån fruktansvärd hicka! Vet inte hur den började, men helt plötsligt upptäckte jag att jag inte kan sluta hicka. Får väl försöka skrämma mig själv eller något.. Haha, och så lättskrämd som jag är så borde väl inte det vara några problem!
Nej, nu ska jag faktiskt ringa Emma för såg att hon hade ringt mig till och med utan att jag hört det. Skriver kanske senare!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0