Inget nytt hos mig

Inte skrivit på ett par dagar, bara för det finns inte mycket nytt här just nu. Massvis med plugg och träning för min del. Ska plugga resten av veckan också, förmodligen plugga lite både lördag söndag hos Pernilla, innan alla gäster kommer och innan jag åker hem på söndag. Tur att jag inte tappat motivationen helt än, det rullar faktiskt på hyffsat bra, tack och lov för det. Och sedan har jag förmodligen fått ett andra alternativ på praktikplats, även detta en plats som jag hade som önskemål till skolan men dem sa att det inte gick. Dem har fan inte kollat upp någonting! Så otroligt dåligt.. Fattar det bara inte. Så sätter dem mig, på ett ställe över 10 mil härifrån, som jag fick reda på inte ens går att åka buss dit och jag äger ingen bil! Och på vintern så går det tydligen inte ens att köra bil hela vägen fram, så man får gå ett par km..... Hur i helvete tänker skolan då om jag får fråga? Låter ju helt sanslöst. Ska man behöva bosätta sig på jobbet då menar dem? Jag, tillsammans med ett gäng killar i 16-20 årsåldern med kriminellt beteende, drogmissbruk och psykiatriska sjukdomar.... Hm, skulle faktiskt inte tro det. Men förhoppningsvis så löser det ju sig nu på ett eller annat sätt, tack och lov.

Nu har jag inget vettigt alls att skriva, så tänker lägga mig i sängen, kolla ut på snöstormen och mysa ner mig under ett varmt täcke. Det är jag förtjänt av nu för har pluggat ihjäl mig hittills idag.

Peace

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas det löser sig snart!

2010-01-27 @ 15:46:25
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0