Kanske, kanske..

Hade fått mejl från det stället jag sökt praktikplats, och dem tycker vår utbildning låter bra! De sa att dem kan nog gärna ge mig en praktikplats, bara dem kan uppfylla de mål jag behöver uppfylla under tiden. Yes! Det borde dem ju kunna göra, så nu inväntar jag svar från min lärare för att be henne skicka målen så jag kan skicka över dem. Sen kanske det är klart! Då får jag vara där jag ville från början, fastän skolan sa att man inte kunde få där för sjuksköterskorna har förtur. Yeah right! Dem har säkert inte ens hört av sig dit och frågat, dem har bara tagit platser som dem fått in själva. Men men, nu känns det som det kan gå vägen det här, så jag håller tummarna lite till:)

Idag blir det att städa undan lite, ringa Pernilla och prata om opponeringen på torsdag. Sedan ska jag träna ikväll, ska bli så skönt! Tränade aldrig igår, och har ångest över det fortfarande. Så idag blir det att ta i till max, och bara njuta!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0