Ny ögonbrynspenna.

Depend har kommit med en ny ögonbrynspenna. Den har unik spets som ska kamma brynen samtidigt som den ska färga endast stråna istället för även på huden som andra pennor gör. Köpte den för blev lite nyfiken på hur den skulle vara, och jag tror faktiskt jag gillar resultatet! :)

Varför jag bara säger tror, är för att jag bara testat den en gång hittills. Den ger lagom med färg, det ser inte målat ut och ger bara lite mörkare nyans på ögonbrynet. Tyckte dock det var lite krångligt i början och trodde inte det kom någon färg, men tror att det är en vanesak som med det mesta. Så denna penna kommer säkert att börja finnas i min sminkväska framöver :) Jag köpte brun eftersom jag är såpass ljus, är man mörkare tror jag man ska köpa den svarta om man vill att det ska synas ordentligt, men även där är ju en smaksak!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Visa ressultatet på bild! :)

2010-01-23 @ 18:27:12
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0