Nytt år, nya möjligheter!

Okej, nu har jag varit inaktiv ett bra tag igen. Haha, förstår inte att folk går in på min blogg fortfarande ens, men dem vet väl att det kommer ett sånt här inlägg lite då och då :)
Har haft en skön jul och en bra nyår. Trots lite veligt och bråkigt och stökigt, men sånt får man stå ut med ibland och tänka bortom det och faktiskt ha det lungt, skönt och trevligt!

Har som sagt inte haft direkt jullov då vi har en rapportskrivning som ska vara inskickad imorgon. Har suttit med det sista nu och ska se om jag kan få ihop det så tjejerna kan läsa den igen och se vad dem säger om vårt arbete! Hoppas att det kommer gå bra, men det tror jag nog att det gör.

Får ju börja ändra min design snart nu också, har en ny ide men det får bli en överraskning! :) Kan ju inte vara julig bild nu, visst, snön passar ju in så snöigt som vi har det, men julsakerna åker nog ut härifrån imorgon. Nu blir det att se framåt, för snart drar träningen igång och jag kan knappt vänta längre! Har inte tränat på en månad, så känns som man får börja om från noll nästan. Men det ska nog gå bra, med lite nya friskiskläder och nytt år så kommer nog många komma igång ordentligt nu! Det känns som att detta kommer bli ett bra år, för det har jag bestämt mig för att det kommer göra.

Och förresten, alla ni som anser att nyårslöften är onödiga: Det är dem inte alls! Bara det att man behöver inte bara ha ett nyårslöfte på nyårsafton, man kan ha det varje dag om det är så. Tänk själva, även om ert nyårslöfte bara håller ett par dagar, veckor, månader.. Så har ni ju ändå genomfört det, en tid. Man kan ha nya löften själv, det stärker en och motiverar en! Tänk tiden man sitter och planerar ett löfte, vad man känner sig stark, motiverad och grym, eller hur? Så kör på med era löften och skapa nya när det behövs! Be positive my friends!

Kram Cissi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0