Onsdag och träningssugen!

Är väldigt träningssugen just nu. Och självklart har vi bara ett baspass idag.. Suck! Det är sånna här dagar jag önskar att vi hade en egen lokal så man kunde gå och träna lite mer när man ville, eller att jag helt enkelt hade ett kort på Life.. Men men, får väl se om jag kan få med Carro och simma idag om hon kan, hon var osäker på det vet jag, annars får jag väl se om jag kan lura med Emma ut på en promenad eller följa med henne till Life och träna lite! Vi får väl se =) Har ju ett alternativ att åka hem till mamma och köra ett core-pass sen annars också, hm.. där fick jag en idé!

Har upptäckt det otroligt goda på havregrynsgröten, nämligen färsk frukt! Brukar ju ha typ frysta blåbär eller andra frysta bär eller kanel på, men det senaste har jag haft antingen kiwi eller som idag, blodapelsin och det är supergott! Tusen gånger bättre än socker eller sylt om ni frågar mig. Ibland tackar jag mina gener för att jag föddes att älska frukt, grönsaker och vatten! För vet att det finns många som måste tvinga i sig dessa saker, och kan förstå att det måste vara otroligt jobbigt för vet ju själv hur jobbigt det är att äta något man inte direkt älskar!

Har lite saker inplanerade nu framöver faktiskt. Känns skönt att ha lite att göra på helgerna, som man vet om i förväg. Annars kan det alltid bli massa krångel eller vel! Så nästa lördag ska jag på tjejmiddag hos min söta klasskompis Pernilla, där hon är den enda jag känner bland 35 tjejer, så med andra ord, jag kommer träffa massa nya trevliga människor! Var ju lite osäker om jag skulle gå först eftersom Ellen inte kan följa med, och alla som kommer är runt 30 men så pratade vi om det igår och jag vet ju att jag trivs mer med äldre och Pernilla övertygade mig om att dem kommer ta hand om mig så nu ser jag verkligen fram emot detta! Vi ska till Stenungsbaden senare på kvällen också, kan bli ritkigt skoj för har hört så mycket bra om det stället! :)

Faaaan, jag vill verkligen träna! Får väl ta mig en promenad bort till pappa eller något sålänge medans alla jobbar eller är i skolan.. Har ju köpt en present till min lilla älsklings boll, ett nytt halsband! Denna gången med fina diamantliknande pärlor på istället för nitar, vi får väl se vad han säger. Bjällran måste jag bara klippa bort innan, annars vet jag en som kommer hata mig. Haha. Min katt är precis som en hund, bara så ni vet... :) Lekta apport med honom när han var liten, han står och dricker ur vattenkranen varje morgon, och brukar dra av en täcket när han väcker en... Min lilla bebis!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0