Solig fredag.

Jaha, då var det fredag. Igen. Vad fort dagarna går nu märker jag. Tyckte nyss det var fredag ju... Hm, jaja, det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. Pluggandet går ju fort förbi då iallfall! Har pluggat massvis hela veckan, fick skickat in min hemtenta igår kväll, får hoppas den går igenom, är sådär nöjd. Suttit lite med psykopati-rapporten idag, jag har uppgift att ta mig igenom en vetenskaplig artikel på engelska och hitta en bra behandlings metod till vår kära patient, Aileen Wournos. Hm, jag tror inte behandling av något slag skulle bita på henne dock.. Men vi får väl ge det ett försök. Haha.

idag har jag inte många planer, det är ju yoga imorgon bitti. Längtar ihjäl mig. Bara tränat två gånger denna veckan, och åt en halv pizza nu till lunch så lär väl få lite ångest snart. Kanske ska ringa min lillebror och kolla om jag kan hänga med honom och träna sen? Hade varit kul faktiskt. Fast det ska jag ju göra nästa vecka, då ska mamma med också. Han följde ju med oss i måndags och bröt tankarna om kärring-jympa. Haha, tack och lov! Tänk om alla ungdomar kunde hänga med oss på lite "Kärring-jympa" och bryta sina dumma tankar. Fast jag gillar det lite, man behöver inte skämmas för hur man ser ut eller om man gör fel, för jag känner alla där och det är inte massa snyggingar som kan få en att skämmas eller något annat ;)

Igår blev det lite tråkigheter. Kommer kanske inte vara superaktiv här igen, vi får väl se hur det blir med det. Just nu har jag nämligen en sak att tänka på väldigt mycket, och förhoppningsvis får jag reda på något kan stilla mina tankar redan idag. Jag hoppas. Och jag ber. Jag tänker inte berätta vad det handlar om, inte i denna stund åtminstone. Det är för ovisst ännu, och jag skrev på facebook igår något som jag har tänkt på sen igår kväll

"I´ll pray and thinkin like Bob Marley.. Dont worry, cause every little thing is gonna be alright!"

Den tanken ger mig mod och styrka, den ger mig bra känslor att detta kommer gå bra. Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite i SOLO, det är nog första gången jag köpt den tidningen.. Men helt plötsligt har jag velat ha lite variation i det jag läser, så växlar mellan mode, kärlek, hälsa, träning och inredning. Och det är väldigt mycket växlande kan jag lova! Varför kan jag inte bara ha ETT inresse, väldigt mycket istället för tusen lite halvt? Det är jobbigt faktiskt, fast ibland riktigt roligt. Man kan iallfall lite om allt, det är inget man ska tycka är dåligt!
Nog för mitt tråkiga tjat, ha en super härlig fredag så hörs vi när vi hörs.

SunshineC

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har en pojkvän som ligger och pratar i sömnen HELA tiden här just nu :P lagom irriterande =P

2010-01-29 @ 16:14:59
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0