Friday Im in love

Okej, nu märker ni nog att jag har lite att göra igen på dagarna. Uppdateringarna kommer mer sällan. Men det är ju för jag jobbat tre dagar i rad, och efter jobbet så har R suttit vid datorn, och jag har inte haft ork att sätta mig här ändå. Men, det går bra på jobbet, jag trivs jättebra, det är väldigt goa och trevliga människor som arbetar på avdelningen, vilket gör att det inte är det minsta jobbigt att gå upp på morgonen. Dagarna flyter på, självklart är det krävande ibland och nu de första dagarna har mitt huvud varit lite tungt, men det blir ju så innan man vant sig! :) Så nu är det ledigt idag, sedan börjar jag imorgon klockan 12 igen. Då är det 5 dagar framöver som gäller, lördag-onsdag. Sedan är jag ledig fyra dagar, och då har jag beställt sol och värme. Tror ni det slår in? :)

Har varit så kass på träning denna vecka! Suck.. Ingen löpning sedan i fredags, men det blir knepigt när man jobbar kväll (slutar 21.15) och börjar tidigt dagen efter och sedan ännu tidigare dagen efter det. Man måste ställa sig och laga mat när man kommer hem, sedan är man helt slutkörd i princip. Men som tur är så känner jag att träningen börjar närma sig nu, alltså att den snart drar igång, då schemat kommit ut till oss i föreningen i en liten förhandsvisning då vi ska bestämma oss vilket/vilka pass vi kan tänka oss att ta. Jag funderar så det knakar, lär nog bli yogan denna terminen också, vilket jag blev överraskad över att vi ska ha. Fick för mig att det inte skulle bli något denna terminen, men det blir det. YAY :) Och inte nog med det, vet ni när den kommer vara? Precis efter skivstångspasset på kvällen! Fy vad underbart. Först ett hårt pass för att mörda musklerna, sedan en skön timme med stretch och träning av de inre musklerna. Vi har ju även fått tillbaka core, dock krockar den lite med ett annat pass jag vill gå på, så upplägget för terminen känns inte bra. Core och Suzettes pass är på samma dag, vilket gör att man förmodligen kommer vilja träna båda, så då får man skippa de sista minuterna på coren och dra vidare till nästa ställe. Sedan är ju yoga och skivstång samma dag, så då kommer det bli två-timmars-pass då också. Sedan är det typ inga pass alls mer för mig, som passar mig. Och det känns väldigt trist. Vägrar bara träna två dagar i veckan, även om det blir dubbelpass båda dem dagarna. Får väl helt enkelt hoppas att vintern och hösten drar lite på sig så man kan fortsätta löpträningen en bra bit till detta året. Men det ska nog lösa sig, bara jag får träna är jag nöjd. Får väl kanske fundera på Life ändå..? Nu när R jobbar finns det ju lite mer pengar i kassan menar jag, så då kanske jag ska ta tillfället i akt? Ja, det blir säkert så men vi får se.. :)

Ikväll blir det bio med R, förmodligen ser vi Beck - Levande begravd. Vi äter säkert inne i stan också, så slipper jag ställa mig och laga mat idag, ska ändå förbereda Moussakan för imorgon nu och då är det segt att ställa sig igen sen och laga mat. Men vi får se, just nu sover han så får väl väcka honom om en liten stund. Hoppas ni får en superduper fredag, upp med humöret och njut av livet sötisar! Gör precis vad som faller er in, lyssna inte så mycket på andra utan på er själva, på ert inre, så NI mår bra! Då mår andra också bra. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0