Bad

Jaha, så har dagen gått idag också. Så vad lyckades jag hitta på? Jag fick städat undan lite, jag fick provmålat en bit på väggen och första resultatet precis efter målning såg oroväckande ut då tapeten under bubblade sig lite, men nu när jag precis kom hem var den slät, fin och kritvit! YAY! Jag längtar tills det är klart! Det kommer bli sååååå fint så ni anar inte! Ljust och rymligare, och oj vad jag ska trivas. Ja som sagt, förmiddagen bestod av detta, sedan vid två hämtade jag mina småbröder för att åka upp till en sjö och ta årets första sjö-dopp. Som de flesta vet så är jag ingen sjö-människa, hatar att man inte ser botten då jag är rädd för fiskar, hatar alla blinnigar, och tusen andra djur som bor vid sjöar men inte vid hav. Men, det blev jätte trevligt och jag badade en del, fick några simtag och doppade mig två gånger för det blev för varmt för att ligga på stranden en längre stund. Och då var klockan efter tre! Helt sjukt, för klockan är snart sex och det är fortfarande 25 härliga grader ute. Jag älskar detta! Och ännu mer att jag är ledig precis nu när värmen kommit. Och hoppas den håller i sig resten av sommaren, eller hur? :)

Nu måste jag ta tag lite i städningen igen, och fortsätta där jag slutade. Pust. Jaja, det måste göras det också, får sätta på musik och sjunga för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi skulle allt varit vid havet idag också ;) haha!

2010-06-29 @ 18:51:54
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0