Midsommar

Jaha, då var det midsommar i år igen då. Trevligt! Vädret är helt okej, lite moln på en blå himmel, men en del blåst tyvärr. Vaknade tidigt idag, har ställt klockan på halv nio varje dag, men tänkte att idag ska jag få sova ut eftersom det säkert blir lite senare ikväll, men när vaknar jag? Jo halv nio, då klockan brukar ringa! Men när den ringer, då är jag allt bra grusig i ögonen... Knepigt det där!

Har ingen midsommarkrans, som jag ju ville haft. Kände för att vara riktigt midsommar-fin men det får väl bli ett annat år! :) Ska hämta min efterlängtade mamma idag! Åh vad jag längtar till klockan fyra! Ska krama henne, men mest av allt ska jag nog bli sur (skämt åsido) för att hon kommer vara så äckligt brun! Undrar varför jag inte fick hennes pigment? Dock ska jag vara nöjd med mitt, har ju inte ärvt pappas heller (konstigt nog?) utan blir gyllenbrun. Kan inte bli väldigt mörkt brun med andra ord. Men det är väl mina djupa, nordiska rötter som bestämmer där antar jag! :) Hon skulle handla något på indian-affären också, som är min absoluta favoritaffär här i världen (som jag besökt). Hoppas de hade fått in några nya snygga planscher som ska pryda min vägg hemma. Som ni kanske inte vet, så älskar jag indianer och allt vad de står för. Men det är en annan historia vi kan gå in på en annan gång :)

Nu ska jag göra mig iordning, fixa lite inför maten sedan och städa lite. Har pysslat faktiskt, lyckades hitta saker och göra något som jag blev såååå nöjd med! Tyvärr har ju min kamera gått i sönder, så kan inte ta kort och lägga ut, men så fort jag får tag i en eller lagat min kommer en bild.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0