Ett dröm inlägg...

Okej, här kommer lite bilder på hur det ser ut i mina tankar just nu.... Tänk, om ett par månader så är det på riktigt! Ge mig sommar!


Jag har denna härliga utsikt (Rörtången)...


Denna härliga spf på hela min kropp och luktar så härligt av sommar....


Himlen ovanför är vackert blå med en stark sol som bränner mig härligt på kroppen så jag snart behöver ta ett dopp för att svalka mig...


Denna är på högsta volym med massa skön musik som får mig att kunna ligga och njuta i all evighet...

Och självklart, för att göra min dag perfekt så....


Står dessa framför mig och skriker efter att bli uppätna!

Så tittar jag ut och ser att molnen blivit ljusare och det regnar inte... Nu blir det nog dags för en promenix tillsammans med mina drömmar om som-som-sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0